نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید رعایت شودراهنمای خرید بالابر دست دوم ساختمانی

به گزارش زعفران، راهنمای خرید بالابر دست دوم ساختمانی

راهنمای خرید بالابر ساختمانی دست دوم از شاهین ابزار ابتدا چند نکته مختصر در خصوص بالابر ساختمانی شرح می دهیم و پس از آشنایی با این دستگاه به آنالیز نوع کارکرد آن می پردازیم. هر نوع ماشینی که بتواند بار، انسان، کالا یا هر وسیله دیگری را جابجا کند، بالابر نامیده می گردد. همانطور که از نام آن تعیین است این دستگاه بیشتر در ساخت و ساز استفاده می گردد و می تواند بار را به ارتفاعات بالاتر برد. بالابرها یک ماشین هیدرولیکی هستند که با هماهنگی آن می توان دستگاه را تا ارتفاع معینی بالا برد. بالابر ساختمانی در حمل بار در ارتفاع بسیار متفاوت از جرثقیل ها و سایر ماشین ها هستند و از اصول و مکانیسم های خاصی برای بلند کردن اجسام استفاده می نمایند. در این مقاله ما به سوالاتی همانند خرید بالابر ساختمانی دست دوم و کاربرد و مزایای بالابر ساختمانی ، نکات خرید بالابر ساختمان می پردازیم.

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید رعایت شودراهنمای خرید بالابر دست دوم ساختمانی

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید رعایت گردد

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید رعایت گردد در شاهین ابزارکه , خرید و فروش بالابر ساختمانی دست دوم امروزه با توجه به شرایط مالی و بعلاوه هزینه کمتر این دستگاه و جلوگیری از هزینه های بالا، برای ساخت و ساز، کارفرمایان و مهندسان با تخصص خود در سازه بالابر ساختمانی سعی در خرید آن دارند. البته قبل از خرید بالابر ساختمانی کارکرده به نکات بسیار مهم توجه نمایند و از نکات کلیدی غافل نشوند. از آنجایی که آگاهی از این نکات مهم برای تمامی خریداران و آنالیز ساختار بالابر ساختمانی دست دوم در هنگام خرید لازم است، توصیه می گردد خریدار از افراد ماهر و متخصص در این زمینه یاری گرفته و از آنها یاری بگیرد. تجربه در این زمینه می تواند بسیار مفید باشد.

نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم

باید موتورهای الکتریکی مورد استفاده در بالابر ساختمانی را آنالیز کنید زیرا این قطعه در برابر رطوبت و آب بسیار مقاوم است و زمانی که آب وارد قسمت الکتریکی می گردد، موتور الکتریکی را متوقف می نماید. بنابراین در آنالیز بالابر ساختمانی دست دوم باید به نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم دقت کنید. برای قسمتی از موتور بالابر ساختمانی یا الکتروموتور که پوسیده یا تعویض نشده است باید آنالیز کنید که آیا الکتروموتور مارک خوبی است یا خیر. ممکن است برای مدت کوتاهی پس از آن فرسوده گردد؟

موتور بالابر ساختمانی استفاده شده را آنالیز کنید و هر سه ماه یکبار آن را سرویس و تعمیر کنید تا عمر دستگاه افزایش یابد.

به گیربکس های استفاده شده و خاص در بالابر ساختمانی نگاهی بیندازید و ببینید آیا به این گیربکس ها رسیدگی شده است یا خیر؟

بعلاوه هر چند وقت یکبار پس از خرید روغن را چک کنید.

سیم بکسل موجود در ساختار بالابر ساختمانی را آنالیز کنید و در صورت آسیب یا شکستگی باید آن را تعویض کنید یا از خرید آن خودداری کنید.

مراقب باشید به هیچ وجه از کلاف های پیچ خورده یا شکسته استفاده نکنید.

در انتهای سیم بکسل قلاب وجود دارد و به همین علت آسیب بیشتری در این قسمت وارد می گردد. هنگام خرید بالابر ساختمانی دست دوم مساحت سیم بکسل را محاسبه کنید تا به مرور زمان قسمت آسیب دیده از بین برود و قلاب را به قسمتی از بکسل که سالم و بدون عیب است ببندید.

هنگام کار با آسانسور مستعمل، قسمتی به نام جعبه یا جعبه یا کالسکه را به آرامی تکان دهید تا ببینید آیا بدنه ریل آسیب دیده است یا خیر.

هنگام استفاده از بالابر ساختمانی های دست دوم، تمام اتصالات را در حین آماده سازی برای آغاز به طور کامل آنالیز و ایمن کنید.

هنگام خرید بالابر ساختمانی دست دوم، حتما از اندازه کیلوگرمی که می تواند حمل کند، بدانید تا در هنگام استفاده بیش از حد به آن آسیبی وارد نگردد.

اگر سیم بکسل را بیش از حد سفت می کنید و اگر خیلی خم می گردد، ممکن است سیم بکسل شکسته گردد، هنگام کار، انعطاف پذیری زیادی نداشته باشید. پس سعی کنید آن را خیلی گشاد یا خیلی سفت نبندید.

یک بالابر ساختمانی استفاده شده را به متخصص نشان دهید. بالابر مستعمل باید به شکل ثابت و ساختار آن مهندسی شده باشد تا پس از خرید با مسئله ای در تعمیر و سرویس آن روبرو نشوید.

قیمت بالابر ساختمانی دست دوم

اولین موضوعی که در خرید بالابر و بالابر ساختمان ساخت و ساز دست دوم اهمیت دارد بحث قیمت بالابر ساختمانی دست دوم است. برای خرید و فروش بالابر ساختمانی دست دوم اما اگر با برندهای مختلف آشنایی دارید و با مهندسین در این زمینه مشورت کنید و از آنها یاری بخواهید می توانند قیمت تقریبی به شما بدهند.

مزایای خرید بالابر ساختمانی دست دوم

می توان گفت مهمترین یا تنها مزایای خرید بالابر ساختمانی دست دوم این است که ما هزینه زیادی برای خرید آن پرداخت نمی کنید و تهیه آن از نظر پرداخت برای شما بسیار بهتر است. با این حال پس از خرید بالابر ساختمانی دست دوم از اینکه هزینه بالایی پرداخت نکرده اید شادمان هستید. اما بسیار مهم است که ابتدا ایمنی آسانسور را آنالیز کنید. اگر بالابر ساختمانی دست دوم دارای قطعاتی است که معیوب و مشکل دارند و مسئله ای در آنها وجود دارد، استفاده از آن برای شما چیزی جز خطرناک نیست

کاربرد بالابر ساختمانی

  • برای ساخت سازه ها و پیشبرد پروژه های عمرانی در باربری در اسرع وقت.
  • برای بلند کردن مصالح ساختمانی از ماشین هایی مانند آسانسور استفاده می گردد.
  • آسانسور یکی از مهمترین تجهیزات ساختمانی است که به آن مصالح می گویند.
  • یکی از اساسی ترین کاربردهای بالابر ساختمانی بالا بردن اجسام و افراد تا ارتفاع معینی است.
  • آسانسور این کار را با نیروی ویژه هیدرولیک قدرتمند انجام می دهد.
  • مواد ساختمانی را در مقیاس های مختلف انتقال می دهد.
  • می تواند بار کامیون را حمل کند. و خالیش کن
  • به وسیله آن در کارگاه ها و کارخانه های مختلف و بعلاوه انبارهای بزرگب معادن و بعلاوه در بنادر قابل بارگیری است.

کاربرد بالابر ساختمانی به قدری با ارزش است که اگر آن را در پروژه های بزرگ و سنگین ساختمان سازی استفاده می نمایند. اگر در چنین پروژه هایی از بالابر استفاده نگردد، ممکن است که کارها خیلی کند پیش رود، زیرا برای رفتن به ارتفاعات باید از ماشین پیشرفته و با تکنولوژی روز جهان استفاده کنیم.

منبع: اتاق
انتشار: 10 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 10 اردیبهشت 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 459

به "نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید رعایت شودراهنمای خرید بالابر دست دوم ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکات مهم در خرید بالابر ساختمانی دست دوم باید رعایت شودراهنمای خرید بالابر دست دوم ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید