تور ارزان استرالیا: چند دقیقه ای با عالی ترین حیوانات حیات وحش استرالیا

به گزارش زعفران، حیات وحش استرالیا

استرالیای غربی (Western Australia (WA)) بزرگترین استان استرالیا است که سالانه 10 میلیون بازدید کننده را جذب می نماید. نه تنها تعدادی از برترین سواحل استرالیا در این منطقه وجود دارند بلکه درجه یک ترین منطقه ها موج سواری و ورزش های آبی هم در این منطقه است و علاوه بر این، حیات وحش شگفت انگیزی در سرتاسر استرالیا را هم میزبان است. گردشگرانی که به این منطقه در استرالیا سفر نموده اند، سفر خود را یکی از پرخاطره ترین و فراموش نشدنی ترین سفرهای زندگی شان دانسته اند و بنابراین خبرنگاران بر این عقیده است که آشنایی نزدیک با این حیوانات که در پایین معرفی شده اند باید در فهرست گردشگری هر شخصی باشد.

تور ارزان استرالیا: چند دقیقه ای با عالی ترین حیوانات حیات وحش استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

  • کانگورو

چه شروعی بهتر از کانگورو برای معرفی حیات وحش استرالیا؟ کانگورو بزرگترین عضو خانوده کیسه داران است که هر جا می رود، بچه اش را هم در کیسه اش با خود جابه جا می نماید و به همین علت بسیار دوست داشتنی و معروف است. این حیوانات در دبلیو ای به فراوانی دیده می شوند و اگر به منطقه Perth metro آن بروید شانس بیشتری برای تماشا تعداد زیادی از آنها که از این ظرف به آن طرف می جهند، دارید.

  • اکیدنه (Echidna)

یکی از عجیب ترین گونه های پستاندار استرالیا اکیدنه است که قیافه ای بین جوجه تیغی و مورچه خوار دارد. تماشا این حیوانات در حیات وحش کمی سخت است چون ذاتا حیوانات خجالتی ای هستند و خیلی تمایلی به نشان دادن خود ندارند. منطقه Kalamunda در دبلیو ای پر از این حیوانات کنجکاو است.

  • دلفین ها

چه کسی است که دوست نداشته باشد با دلفین ها شنا کند؟ خوشبختانه در استرالیای غربی مناطقی وجود دارد که می توانید در آنها با تعدادی از این حیوانات باهوش اسنورکلینگ کنید. پیشنهاد ما Bunbury Dolphin Discovery است که در آن جا می توانید با تعداد زیادی از این موجودات بامزه شنا کنید.

  • ماهی های پهن (Stingrays)

مطمئنا در جهان هیچ جایی بهتر از خلیج Hamelin در استرالیای غربی، برای تماشا ماهی های پهن وجود ندارد. وقتی این موجودات را از نزدیک می بینید در لحظه اول باور نمی کنید واقعی باشند. ساحل این خلیج به میزان ای زیباست که دقیقا به یک کارت پستال می ماند و این ماهی های پهن در بیشتر روزهای تابستانی در آب به چشم می خورند. این ماهی های عجیب از دست انسان ها غذا می خورند و وقتی شما در آب باشید به سمت پایتان آمده و به پاهایتان ضربه های کوچکی می زنند. واقعا تجربه جالب و بی نظیری است.

  • شیرهای دریایی

این جانداران در کناره های سواحل اسرتالیا به وفور پیدا می شوند اما اگر به منطقه Green Head در ساحل Mid-west بروید می توانید در کنار آنها به دریا بپرید (البته اگر نمی ترسید!) شیرهای دریایی حیوان های شیطانی هستند که دوست دارند وسایل شما را بدزدند و کمی با شما بازی نمایند. ماه دسامبر برترین آب و هوا در این منطقه است.

  • نهنگ کوهان دار (Humpback Whale)

تا سال 2016، برترین راه تماشای این حیوانات بزرگ الجثه اقیانوسی، رفتن به تورهای برگزار نماینده تماشا وال بود که در ساحل غربی برگزار می شد و شاید کمی گران بود. اما از سال 2016 دولت به تعدادی از تورها اجازه داد تا بتوانند به همراه این وال ها شنا نمایند. می توانید به جستجوی این وال ها بروید و وقتی آنها را پیدا کردید، در یک فاصله مطمئنا از آنها شنا کنید. بعد از این دیگر هر چه وال بخواهد همان می گردد! مثلا ممکن است کمی در خصوص شما کنجکاو گردد و برای یک ارزیابی کوچک به طرفتان بیاید!

منبع: الی گشت
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 377

به "تور ارزان استرالیا: چند دقیقه ای با عالی ترین حیوانات حیات وحش استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: چند دقیقه ای با عالی ترین حیوانات حیات وحش استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید