10 ایده ناب برای خرید کادو دخترانه و زنانه

به گزارش زعفران، ایده های ناب و بکر زمانی در فکر ما شکل می گیرند که ما بخواهیم! بله تا وقتی شما نخواهید که متفاوت فکر کنید و جوری دیگری به مسائل نگاه کنید نوع دیگری هم نمی توانید فکر کنید و همواره همان چیزهایی که قبلا هم به فکرتان آمده به سراغتان خواهد آمد.

10 ایده ناب برای خرید کادو دخترانه و زنانه

یکی از جاهایی که خیلی احتیاج هست که ایده های نو و ناب داشته باشیم زمانیست که به فکر خرید کادو برای یکی از عزیزانمان باشیم. برای همه ما پیش می آید که موقع خرید هدیه ایده های دم دستی مان دیگر کار نمی نماید و انگار همه هدیه های جهان را قبلا تهیه کرده و خریده ایم و الان دیگر چاره ای نداریم غیر از خرید همان کادوهای تکراری!

اما وقتی با فکر بازتری به موضوع نگاه کنیم و بخواهیم که جوری دیگری فکر کنیم و خلاقیت مان را به کار بگیریم ناگهان کلی ایده ناب و مجذوب نماینده برای خرید کادو به فکر مان خواهد رسید. ایده های نو و نو را وقتی بیشتر لازم داریم که قصد خرید هدیه برای زنان و دختران را داشته باشیم. هنگامی که برای سی امین بار می خواهیم کادو برای مادر تهیه کنیم یا برای تولد دختر 17 ساله مان قصد خرید محصولی را داریم که در 16 سال گذشته تهیه نکرده باشیم!

خانم ها به هیچ وجه از گرفتن کادوهای تکراری و دم دستی خرسند نخواهند شد و آن را بی توجهی به خود تلقی می نمایند و گمان می نمایند شما برای از سر باز کردن و از روی بی حوصلگی فقط هدیه ای تهیه کرده اید تا انجام وظیفه کرده باشید!

ما در این مقاله قصد داریم تا برترین ایده کادو تولد دخترانه و زنانه را با شما به اشتراک بگذاریم. ایده هایی که شاید چندان مرسوم نباشند و کمتر به آنها بصورت جدی فکر کرده ایم. این 7 ایده برای زنان و دختران جوان مناسب خواهد بود و تهیه کردن آنها نیز کار چندان مسئله ای نخواهد بود و در بازارهای کشورمان براحتی برای خرید در دسترس هستند.

1- موکاپات

موکاپات یا قهوه جوش یک وسیله ضروری برای افرادی است که به نوشیدن روزانه قهوه علاقه دارند و می خواهند قهوه اسپرسو مورد علاقه خود را در منزل یا محل کار خود درست کرده و نوش جان نمایند.

موکاپات ها بر اساس ظرفیت از 2 کاپ (یا فنجان) تا 8 کاپ در بازار با برندها و مارک های مختلف یافت می گردد. موکاپات ها اکثرا آلمینیومی هستند و ولی گاها جنس استیل آن را نیز می توان یافت.

در موکاپات یا قهوه جوش می توان از قهوه تازه آسیاب شده استفاده کرد تا بتوان یک اسپرسو عالی و خوشمزه در آن دم کرد. در هنگام تهیه موکاپات بایستی به کیفیت آن توجه داشت و بعلاوه داشتن واشر اضافه از مزیت های یک قهوه جوش خوب بحساب می آید.

موکاپات می تواند یک هدیه عالی برای مادر خانه دار ما یا خواهر عاشق نوشیدن قهوه باشد. این وسیله را می توانید با هزینه مناسب در بازار تهیه کنید و به نسبت حجم و کیفیت آن دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

2- جعبه جواهرات

کیست که نداند که خانم ها عاشق زیورآلات هستند و اکثرا بصورت سیری ناپذیری در پی تهیه زیورآلات نو نیز هستند! برای نگهداری مناسب از زیورآلات احتیاج است که آنها را در یک باکس مخصوص و یا جعبه جواهرات نگهداری نمایند.

پس جعبه جواهرات می تواند یک ایده فوق العاده برای هدیه دخترانه و زنانه باشد. جعبه جواهرات نیز انواع و اقسام مختلفی دارد و تنوع گسترده ای از نظر جنس، ابعاد و میزان و شکل و طرح دارد. جعبه جواهر موزیکال برای خرید هدیه تولد بسیار مناسب هستند.

شما بایستی با توجه به ترکیب زیورآلاتی که طرف مقابل شما می خواهد از آن نگهداری کند و حجم آنها یک مدل مناسب را بیابید و تهیه کنید. برای مثال اگر طرف مقابل شما تعداد زیادی انگشتر دارد بایستی شما به داشتن جای مناسب و متعدد برای انگشتر در داخل جعبه جواهرات توجه کنید.

3- قمقمه ورزشی

برای دختران و زنانی که اهل ورزش کردن هستند و در طول هفته عادت دارند تا به باشگاه ورزشی بروند یکی از برترین کادو هایی که می توانید تهیه کنید یک قمقمه است. درون قمقمه می توان آب یا نوشیدنی مکمل مورد احتیاج هنگام ورزش کردن را در اختیار داشت.

قمقمه ها نیز انواع مختلفی دارند و از نظر جنس، سایز، نحوه استفاده، شکل و طراحی، مناسب بودن برای نوع ورزش و فاکتورهای ریز و درشت دیگر تقسیم بندی می شوند. برخی از قمقمه های موجود در بازار عایق حرارتی دارند و نوشیدنی را در دمای اولیه خود حفظ می نمایند و برخی ها آبندی خاص برای جلوگیری از نشت نوشیدنی دارند یا امکانات ویژه ای برای نوشیدن آسان از داخل آنها درونشان تعبیه شده است که همه اینها فاکتورهایی است که در قیمت و کیفیت آنها تاثیر گذار است.

4- شمع

با اینکه شمع ها این روزها کاربرد سنتی خود که همان روشن کردن محیط است را از دست داده اند اما کاربرد های دیگری پیدا کرده اند. شمع برای تزیین، ایجاد محیط آرامش بخش و رومانتیک، برای تمرکز و درست کردن محیط معنوی و ایجاد کنتراست نوری در محیط و غیره استفاده می گردد.

اگر خانمی که به فکر تهیه کادو برایش هستید، شمع دوست دارد و یا زیاد از آن استفاده می نماید برترین انتخاب ممکن تهیه یک شمع مورد علاقه و پسند اش است. شمع ها نیز انوع و قسام مختلفی دارند و در سایز، طرح، رنگبندی و شکل و ظاهر، کیفیت مواد، عطری بودن یا نبودن، ارگانیک بودن یا نبودن، تند سوز یا کند سوز بودن تقسیم بندی شده اند. برای هدیه دادن مجموعه شمع های ست یا شمع های لیوانی عطری بدون دود بسیار مناسب هستند.

5- دوربین چاپ فوری

ثبت لحظات خوش زندگی و ماندگار کردن آنها همواره از علاقه مندی های انسان بوده است. این روزها که گوشی های هوشمند همه جا را پر کرده اند ثبت لحظات آسان تر شده است ولی اشکالی که وجود دارد عکسهایی که با گوشی های هوشمند گرفته می گردد معمولا در خود گوشی شخص باقی می ماند و ممکن است بعد از مدتی بنا به دلایلی از درون آن نیز پاک گردد و دیگر قابل دسترس نباشد!

دوربین های چاپ فوری این مشکل را حل کرده اند و دردسر چاپ کردن عکس را نیز رفع کرده اند. با این دوربین ها براحتی بعد از عکس گرفتن می توانید عکس را بصورت فیزیکی نیز در اختیار داشته باشید و آن را در آلبوم عکس خود نگهداری کنید. حس عکسهایی که با دوربین های چاپ فوری گرفته می شوند فرق دارد و می توانید با آن عکس های خاطره انگیزی را بگیرید و چاپ کنید.

6- چرخ خرید

یکی از برترین کادوهایی که برای مادر و یا همسر خود می توانید تهیه کنید یک چرخ خرید است! چرخ خرید یک وسیله کار راه میزان و آسان نماینده کارهای خرید برای خانم خانه است. با یک چرخ خرید خوب دیگر لازم نیست تا خرید های سنگین و پر حجم برای منزل با دست حمل گردد و دیگر دور بودن مراکز خرید و بعلاوه نداشتن خودرو مانعی برای انجام خرید ها نخواهد بود.

چرخ های خرید نیز بسته با سایز، نوع سبد خرید، تاشو بودن با نبودن، نوع چرخ ها و یا حالتی که حمل و نقل می شوند انواع مختلفی دارند. قبل از خرید بایستی از راحتی استفاده و بعلاوه مقاوم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

7- گلدان گل

گل و گیاه می تواند جزء ایده های فوق العاده ای برای کادو زنان و دختران باشند. هدایای زنده مثل گل و یا حیوانات خانگی با خود شور زندگی را نیز به طرف مقابل هدیه می نمایند. یک گلدان از گل طبیعی می تواند هم خانه و محل کار طرف مقابل را زیبا کند و هم حس زیبای مراقبت از یک موجود زنده را در طرف مقابل بوجود آورد.

گلدان گل و گیاه را نیز بایستی بر اساس شرایط طرف مقابل انتخاب کنید. آیا طرف مقابل شما گلدان را در داخل آپارتمان نگاه می دارد یا امکان نگهداری در فضای باز را هم دارد؟ آیا می تواند از گیاهان حساس و احتیاجمند مراقبت بیشتر نگهداری کند؟ آیا گیاهان گلدار دوست دارد؟ و سوالاتی از این دست را حتما قبل از انتخاب و خرید از خود بپرسید تا برترین خرید هدیه و انتخاب را داشته باشید.

7 ایده ناب و مجذوب نماینده ما برای کادو دادن به زنان و دختران در اینجا به سرانجام رسید. ایده هایی که در این مقاله مطرح شد کمی از هدایایی که بصورت روتین خریداری می شوند متفاوت هستند و هر کدام حس و حال خاص و ویژه مخصوص به خود را دارند. امیدواریم از این 7 ایده بتوانید برای خرید هدیه برای مادر، خواهر، همسر، دختر، دوست و همکار خود استفاده کنید. دوست داریم نظر شما عزیزان در خصوص این ایده ها را بدانیم و خرسند می شویم اگر شما هم ایده های ناب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: فوت و فن
انتشار: 28 مرداد 1401 بروزرسانی: 28 مرداد 1401 گردآورنده: gsaffron.ir شناسه مطلب: 553

به "10 ایده ناب برای خرید کادو دخترانه و زنانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 ایده ناب برای خرید کادو دخترانه و زنانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید